Search This Blog

Thursday, February 28, 2013

videoDAP just uploaded a video

videoDAP has uploaded Tumbangkan BN, Ini kalilah! (Himpunan Kebangkitan Rakyat 112).
Tumbangkan BN, Ini kalilah! (Himpunan Kebangkitan Rakyat 112)
Himpunan Kebangkitan Rakyat #KL112 adalah aksi besar rakyat Malaysia melawan rejim Barisan Nasional pimpinan United Malays National Organisation (UMNO). Dianggarkan hampir sejuta rakyat Malaysia dari pelbagai lapis masyarakat, tanpa mengira keturunan dan latar belakang ekonomi telah turun ke jalanraya dan berhimpun di Stadium Merdeka dalam perhimpunan paling bersejarah sebagai simbol penentangan terhadap segala ketidakadilan yang telah terjadi di bawah pentadbiran BN.

Badan-badan bertindak menuntut pilihanraya yang adil dan bersih, royalti petroleum, anti-Lynas, menuntut keadilan untuk warga FELDA dan pelbagai lagi kumpulan dengan pelbagai tuntutan telah berhimpun dalam aksi demokrasi yang bersejarah ini tanpa keganasan daripada pihak keselematan.

Di akhir perhimpunan, Dato Seri Anwar Ibrahim telah melaungkan kalimat 'Merdeka' sebanyak enam kali, dan menyimpan kalimat ke tujuh apabila nanti Pakatan Rakyat menawan Putrajaya sebagai simbol kemerdekaan rakyat daripada jajahan dan ...
You were sent this email because you chose to receive updates about new videos uploaded by videoDAP. If you don't want these updates anymore, you can change your preferences by visiting the subscription manager.
©2013 YouTube, LLC 901 Cherry Ave, San Bruno, CA 94066

No comments:

Post a Comment